سوالات متدوال

تصویر شماره 4

پرسش های عمومی

قبل از ارسال پیام به بخش پشتیبانی حتما سوالات عمومی و پرسیده شده در بخش زیر را مطالعه نمایید 

سوالات متدواول

آیا جهت دریافت فالوور ، لایک ، ویو یا بقیه سرویسها نیازی به وارد کردن پسورد پیج اینستا می باشد ؟
  • خیر ، هیچ کدام از سرویسهای ارزان فالوور نیازی به پسورد پیج شما ندارند 
چگونه از پنل استفاده کنیم ؟

جهت مشاهده آموزش ویدیویی ثبت نام و استفاده از پنل روی لینک زیر کلیک کنید :

https://arzanfollowers.ir/services

چگونه اکانت خود را عمومی کنیم ؟
  • دربرنامه اینستاگرام در قسمت پایین صفحه روی نماد آدمک بزنید تا به صفحه خودتان بروید . سپس از قسمت edit your profile به صفحه تنظیمات بروید و قسمت Private Account را غیر فعال کنید
چگونه لینک پست خود را کپی کنیم ؟
  • اگر با مرورگر گوشی یا کامپیوتر عکس را در یک پنجره جدید باز کنید ، آدرس عکس را میتوانید از بالای مرورگر مشاهده و کپی کنید. 
  • اگر با نرم افزار اینستاگرام عکس را باز کرده اید ، بالای همان عکس ، دکمه ای که به صورت ۳ نقطه کنار هم هست، آن را فشار داده و روی copy share url زده تا آدرس کپی شود.
جبران ریزش چیست و به چه شکلی اعمال می شود ؟

همانطور که از نام این ویژگی مشخص است ، این ویژگی جهت جبران ریزش احتمالی در سرویسهایی که دارای جبران ریزش هستند به کار می رود و مطابق با مدت و شرایط اعلام شده ، مقدار فالوور یا لایکی که دچار ریزش شده مجددا برای شما ارسال میگردد .
به زبان ساده تر در این سرویسها هر مقدار ریزشی که داشته باشید مجددا بصورت رایگان توسط ما جبران می شود (البته در چهارچوب شرایط مشخص شده ) . 
بعنوان مثال : شما ۵۰۰ عدد فالوور دارید و سفارش ۱۰۰۰ عدد فالوور ثبت میکنید ، تعداد نهایی شما بعد از تکمیل سفارش به ۱۵۰۰ عدد میرسد ، بنابراین هر زمان تعداد فالوور شما کمتر از ۱۵۰۰ و بالاتر از ۵۰۰ باشد مشمول ویژگی جبران ریزش خواهد شد . 

  • جهت استفاده از این ویژگی بایستی در بخش پشتیبانی یک تیکت با عنوان دوباره پرکردن باز نمایید و شماره سفارش خود را اعلام کنید .
شرایط و مقررات استفاده از جبران ریزش چیست ؟

جهت استفاده از ویژگی جبران ریزش تعداد فالوور شما باید بیشتر یا مساوی تعداد اولیه زمان ثبت سفارش و کمتر از تعداد نهایی همان سفارش باشد .
به زبان ساده : 
بعنوان مثال زمانی که تعداد فالوورهای شما ۲۰۰۰ عدد باشد و شما یک سفارش ۵۰۰۰ عددی ثبت میکنید ، از دید هوش مصنوعی سرور زمانی که تعداد فالوور شما به ۷۰۰۰ عدد برسد سفارش شما تکمیل شده و هر زمان که تعداد فالوور شما بالاتر از ۲۰۰۰ و کمتر از ۷۰۰۰ باشد یعنی ریزش داشته و شامل جبران ریزش می شود و زمانی که تعداد فالوور شما کمتر از ۲۰۰۰ عدد باشد به این معنی هست که شما ریزش از سفارشات قبلی داشتید و شامل جبران ریزش نخواهد شد . 
همچنین به عنوان مثال شما بعد از این سفارش زمانی که به ۷ هزار رسیدین اومدین و یه سفارش ۲۰۰۰ تایی دیگه ثبت کردین و تعداد فالوور هاتون رسیده به ۹۰۰۰ عدد خوب در اینصورت سفارش اولتون دیگه شامل جبران ریزش نیست چون از نظر هوش مصنوعی(بابت سفارش اول) تعداد فالوورهاتون بالای ۷۰۰۰ هست و ریزشی نداشته .
بنابراین بهترین روش این هست که تعداد نهایی مد نظرتون رو در غالب یک سفارش ثبت کنید بعنوان مثال اگر در نهایت قصد دارید ۱۰ هزار فالوور اضافه کنید ، یک سفارش ۱۰ هزارعددی ثبت کنید . 

محاسبه تعداد در سرویسهای ارسال پیامک انبوده

نکته خیلی مهمی که در ثبت سفارش در سرویسهای ارسال پیامک انبوه وجود دارد این است که طبق قوانین مخابرات ، هر ۷۰ کاراکتر یک پیامک حساب میشه و هزینه اعلام شده در این سرویسها بر اساس یک پیامک (۷۰ کاراکتر)می باشد ، بنابراین محاسبه تناسب بین تعداد مورد نیاز جهت ارسال و تعداد کاراکتر پیامک به عهده مشتری می باشد .

  • هر حرف ، عدد ، فاصله ، اینتر ، شکلک و … یک کاراکتر محاسبه می گردد 

بعنوان مثال اگر متن تبلیغاتی شما بیش از ۱۴۰ کارکتر هست بنابراین این تبلیغ ۲ پیامک محاسبه می شود و اگر قصد دارید برای ۱۰۰۰ نفر پیامک تبلیغاتی ارسال کنید ، در بخش تعداد باید ۲۰۰۰ را وارد کنید زیرا در اصل در هر ارسال شما ۲ پیامک ارسال می کنید .
به همین ترتیب اگر متن شما بیش از ۲۱۰ کاراکتر باشد باید در بخش تعداد ۳۰۰۰ را وارد کنید 

شرایط بازپرداخت سفارش چیست ؟

طبق قوانین سایت مسئولیت وارد کردن هرگونه لینک اشتباه یا ناقص بعهده مشتری می باشد و در این مورد بازپرداخت سفارش انجام نخواهد شد اما در هر صورتی اگر مشکل سفارش از سمت سرورهای ارزان فالوور باشد سفارش بازپرداخت و مبلغ آن به کیف پول کاربر عودت خواهد شد .